Dienstag, 11. Mai 2010

one special dress!

my first dawanda selling - yipeeh!
thanks amelie!
dawanda shop opening was 1st May and today only ten days later.. my first dress sold. and surely more to come!!

mein erster dawanda verkauf - yipeeh!
danke amelie!
mein dawanda shop hat am 1.Mai eröffnet und heute, nur zehn tage später ist mein erstes kleid verkauft. und es werden sicherlich noch mehr!!


 my ♥ Passion Love ♥ emerald dress
mein ♥ Passion Love ♥ smaragd kleid

i wanted to share my joy with you for starting a whole new shop and getting my first customer. this is very special to me. i'm coming back to business after my baby break with my two toddlers, daughter samaire (3 years) and son jaedan (17 months). i love my job. i love to sew. i love to design. i love to create beautiful new things. and i always wanted to share this love with my kids. not only those little sweet handicrafts little girls like (a new cuddle friend or a ruffled pants) but the real thing. now it's time, i started it.

ich wollte meine freude mit euch teilen einen ganz neuen shop eröffnet zu haben. nun mit seinem ersten kunden. das ist etwas besonders für mich. nach meiner baby pause mit meinen zwei süssen kids, tochter samaire (3 Jahre) und sohn jaedan (17 monate), komme ich zurück ins geschäftsleben. ich liebe meine arbeit. ich liebe es zu nähen. ich liebe es zu designen. ich liebe es wunderschöne neue sachen zu entwerfen. und ich wollte diese liebe immer mit meinen kindern teilen. nicht nur diese kleinen näharbeiten, die kleine mädchen mögen, einen neuen kuschelfreund oder eine neue röschenhose, sondern die aufwendingen gewichtigeren arbeiten. jetzt ist es soweit, ich habe angefangen ihnen ein teil dieser welt zu zeigen.

a nice day to you all, until soon!

einen schönen tag euch allen, bis bald!

1 Kommentar:

  1. Oh my goodness! This gown is stunning. I just visited your DaWanda store and was amazed. I wish you all the best in your new shop. I could only dream of such a gown.

    Carolyn

    AntwortenLöschen